კრიტერიუმები
|
1-4
|
6-7
|
8-10
|
მოსწავლე მოიძიებს წყაროს და აანალიზებს მას
|
კითხულობს აშშ-ს ისტორიას,
უჭირს ფაქტების გადმოცემა
|
აანალიზებს წყაროს, მოიძიებს პრობლემას,
უჭირს ინფორმაციის დახარისხება
|
ადარებს პირველად და მეორად წყაროს, მოიძიებს პრობლემას და გადაჭრის
გზებს.
აკეთებს სწორ დასკვნებს
|
რუკის შედგენა და ანალიზი
|
ეცნობა აშშ-ს
რუკას,
უჭირს ანალიზი,
|
შეუძლია რუკის
შედგენა და გამოყენება
|
ადგენს რუკას, აანალიზებს მას
|
მოსწავლის დისკუსიაში ჩართულობა
|
ერთობა დისკუსიაში,
უჭირს არგუმენტირებული მსჯელობა
|
აქვს მსჯელობის უნარი
|
აქვს არგუმენტირებული მსჯელობის უნარი.
აკეთებს სწორ დასკვნებს
|
რამდენად მიაღწია მოსწავლემ გეგმით განსაზღვრულ შედეგს
|
ასახელებს ფაქტებს
|
აანალიზებს წყაროს რუკას
|
შეუძლია ფაქტების სწორად განსაზღვრა.
ადგენს სქემებს
|
საბოლოო შეფასება: ქულათა ჯამი გაყოფილი 4–ზე.
|
შეფასებს რუბრიკა
Подписаться на:
Сообщения (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий